Înregistrați-vă acum

Logare

Parolă pierdută

Ați pierdut parola? Vă rugăm să introduceți adresa de e-mail. Veți primi un link prin e-mail, care va crea o nouă parolă.

Adaugă articol

Trebuie să vă autentificați pentru a adăuga un articol sau să creați un cont nou.

Logare

Înregistrați-vă acum

Înregistrarea pe website-ul nostru este foarte simplă. Nu este necesar să completați toate câmpurile. După confirmarea adresei de email, puteți edita profilul Dvs. Avantajul este că puteți adăuga articole cu link, către website-ul Dvs. Mult succes!

Strategii SEO, Link Building

Strategii SEO, Link Building

Strategii SEO – link building este procesul de achiziționare a backlink-urilor, în scopul creșterii prezenței unui website în rezultatele organice ale motoarelor de căutare (SERP). Prin urmare, cu ajutorul unui serviciu de link building, se generarează trafic organic pe site. De exemplu, dacă site-ul mudstudio.ro are o pagină sau un articol pe care site-ul seo.org.ro, o consideră utilă pentru publicul său, site-ul mudstudio.ro va face trimitere (link), la site-ul seo.org.ro – crearea unui backlink.

Strategii SEO, Link Building, unul dintre factorii importanți în clasamentului Google

În viziunea Google, acest backlink este un vot de încredere de la siteul mudstudio.ro către seo.org.ro. Proprietarul site-ului seo.org.ro, a petrecut cel mai probabil multe ore menținându-și site-ul și nu va adăuga linkuri către conținutul altui site.

Interesul propriu al proprietarului unui website, de a fi conecta la informații valoroase, este motivul pentru care backlink-urile reprezintă atât de mult din algoritmul Google. Una dintre cele mai puternice corelații între poziția website-ului în rezultatele motorului de căutare, este numărul de domenii care se leagă prin link-uri.

Cu cât mai multe backlink-uri, cu atât mai mult trafic

S-ar putea să vă gândiți – „Perfect! Voi acumula o sută de link-uri, de la o sută de site-uri, pe care le voi trimite către website-ul meu, apoi voi fi propulsat în partea de sus a rezultatelor organice Google.

Concurenții mei se pot lupta pentru pozițiile doi și trei! Fără o strategie SEO și un serviciu de link building, aplicat corect, un website nu are șanse de promovare, în special dacă concurența pe domeniul respectiv, este relativ mare.

Păi, nu așa de repede se ajunge acolo, expert SEO! Dacă bine îmi amintesc, în anul 2012, Google a lansat o actualizare a algoritmului lor (cunoscut sub numele de Penguin), care a penalizat zeci de mii de website-uri, cu backlink-uri spam.

Acest lucru a demonstrat clar faptul că nu toate backlink-urile au valoare egală și că valoarea reală provine din autoritatea numelui de domeniu, precum și din autoritatea paginii din care se face trimiterea în sine.

Cum se determină autoritatea unui nume de domeniu și autoritatea unei pagini secundare

Există multe instrumente disponibile în mediul online care evidențiază autoritatea unei pagini sau a unui domeniu individual. Preferatul meu este https://siteprofiler.com. Pe o scară logaritmică de 1-100, instrumentul oferă o citire pe autoritatea paginii și a domeniului. Pachetul lunar nu este exagerat de scum!

Autoritate Domeniu

În general, legăturile extrem de căutate și valoroase provin din nume de domenii (.edu), guvernamentale (.gov) și publicații de știri. Cu cât este mai mare autoritatea numelui de domeniu și autoritatea paginii, cu atât este mai valoroasă legătura (link-ul).

Relevanța este un alt factor major pentru valoarea link-ului. De exemplu, dacă aveți o afacere în domeniul construcțiilor, dar acumulați link-uri de pe site-uri care sunt dedicate medicilor, Google ar putea fi confuz în ceea ce privește site-ul Dvs. și va pune la îndoială relevanța link-urilor Dvs.

Trebuie să avem grijă ca link-urile să vină de pe website-uri de nișă, sau website-uri care sunt apropiate de conținutul Dvs. Să presupunem că sunteți acea companie din domeniul construcțiilor și ați adăugat un conținut despre „istoria asiei”. Acest lucru nu are relevanță pentru Google, drept pentru care puteți pierde. Dacă de exemplu veți crea un articol pe un website de specialitate cum este mudstudio.ro, nu vor mai fi probleme.

Backlink-urile pot juca un rol mult mai important decât alte servicii de marketing online. De asemenea, un serviciu de link building, poate trimite trafic organic pe site-ul Dvs. În același timp, gradul de cunoaștere a afacerii Dvs., va fi mult mai cunoscut. Câștigarea unei legături pe un site cu trafic ridicat poate aduce mii de vizitatori organici pe website-ul Dvs., care s-ar putea să nu fi știut anterior despre compania dvs.

Adesea trecute cu vederea, construirea link-urilor poate fi folosită nu numai pentru a crește clasamentul în motoarele de căutare, ci și pentru a plasa dreptul de trafic calificat în canalul Dvs. de vânzări, adică traficul targetat.

Despre Link Building

Specialist în servicii de optimizare și promovare pentru motoarele de căutare. În domeniul SEO și Web design, din anul 2004.

Urmăriți-mă!

Lăsați-ne un răspuns.

Care este capitala româniei? ( bucuresti )