Înregistrați-vă acum

Logare

Parolă pierdută

Ați pierdut parola? Vă rugăm să introduceți adresa de e-mail. Veți primi un link prin e-mail, care va crea o nouă parolă.

Adaugă articol

Trebuie să vă autentificați pentru a adăuga un articol sau să creați un cont nou.

Logare

Înregistrați-vă acum

Înregistrarea pe website-ul nostru este foarte simplă. Nu este necesar să completați toate câmpurile. După confirmarea adresei de email, puteți edita profilul Dvs. Avantajul este că puteți adăuga articole cu link, către website-ul Dvs. Mult succes!

Audit SEO

Audit SEO

Audit SEO – îmbunătățiți performanța website-ului dvs., în rezultatele organice ale motoarelor de căutare cu un audit SEO. Indiferent dacă website-ul dvs., a suportat schimbări majore sau o perioadă de neglijență, poate fi destul de greu să îți dai seama cum să avansezi fără un audit SEO.

Noi luăm statistici din SEO, prin împărtășirea recomandărilor și a rezultatelor prioritizate pe care le puteți implementa imediat, pentru a îmbunătăți performanța site-ului dvs.

Ce este un audit SEO?

Un audit SEO, culege informații prin intermediul unor teste, cu intenția de a îmbunătăți clasamentul organic al site-ului Dvs. Auditul SEO poate fi realizat cu instrumente specializate și/sau de un consultant SEO cu experiență.

Câteva motive pentru care aveți nevoie de un audit SEO:

Traficul organic a scăzut pe site-ul Dvs., după un nou proiect de reproiectare, migrare a site-ului, consolidare, rebranding sau alt serviciu major de ordin tehnic, de conținut sau de link building.

Probleme tehnice de configurare a diverselor module, teme, etc. De multe ori, plugin-urile, temele și alte tehnologii pe care le folosiți, pot genera conflicte sau chiar mai rău, împiedicând motoarele de căutare să indexeze conținutul, browserele și utilizatorii.

Conținutul este învechit, neactualizat sau informațiile de pe website nu mai sunt de actualitate. Acest lucru duce la pierderea clienților pentru că informațiile nu mai sunt relevante.

Poate apărea conținut duplicat care poate provoca probleme legate de indexare sau autoritatea numelui de domeniu. Acest lucru poate reduce autoritatea globală a site-ului dvs. și este probabil ca utilizatorii să nu mai găsească conținutul în rezultatele motoarelor de căutare.

Conținutul blocat sau ascuns poate provoca probleme de indexare. De foarte multe ori am găsit URL-uri inexistente, conținut duplicat, lipsa descrierilor sau a titlurilor sau link-uri către diverse website-uri sau pagini cu conținut SPAM.

Viteza și securitatea unui website

Viteza redusă de încărcare a paginilor lasă vizitatorii frustrați. Motoarele de căutare au deja în algoritmul lor aceste opțiuni de testare. Aceasta poate duce la un ranking inferior și se corelează direct cu ratele de conversie mai mici. Viteza de încărcare în browser, poate crește doar prin aplicarea unor servicii SEO.

Site-ul web nu este securizat în totalitate (https), ceea ce poate duce la pierderea vizitatorilor. Browserele în general, anunță utilizatorii că un anumit website nu este sigur. Chiar și pentru site-urile care nu sunt tranzacționale, adică website-urile care nu folosesc plăți online, oferind o conexiune sigură devine din ce în ce mai important, mai ales în cazul în care site-urile concurente au făcut deja trecerea la https.

Cât de des ar trebui să obțineți un audit SEO?

Auditul SEO anual sau bi-anual al site-ului dvs. web, poate varia de la benefic la crucial, în funcție de industrie și/sau de strategia de conținut. Dacă se aplică două sau mai multe dintre următoarele servicii, vă recomandăm să luați în considerare efectuarea de audituri SEO anuale.

  • Conținutul site-ului web se modifică regulat
  • Codul se schimbă frecvent pe site-ul dvs.
  • Mai multe persoane contribuie la site-ul dvs.
  • Industria dvs. se modifică rapid în mediul online
  • Industria dvs. este extrem de competitivă în online

Gândiți-vă la obținerea unui audit SEO al site-ului Dvs., exact ca și cum ați merge la un mecanic – nu trebuie să mergeți pentru un examen anual, dar este recomandabil să faceți acest lucru. Veți descoperi conținut și/sau probleme tehnice la website-ul dvs., ceea ce va ușura recuperarea de la o scădere în clasamentul organic al motoarelor de căutare.

Despre Link Building

Specialist în servicii de optimizare și promovare pentru motoarele de căutare. În domeniul SEO și Web design, din anul 2004.

Urmăriți-mă!

Lăsați-ne un răspuns.

Care este capitala româniei? ( bucuresti )